خروس بی محل


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

دیشب رفتیم بیرون...وقتی رسید یهو هوا خیلی بد شد....باد شدید میومد...بارونم قاطیش شد یهو....خیلی

بد بود همین 1ساعتیم که میشه باهم بیرون باشم گند زده شد بهش...این که از صب هوا خوب باشه و یهو دقیقن

وقتی که ما همو میبینیم اینجوری شه واقعن اعصابه ادمو خورد میکنه... خفه شدیم بسکه خاک رفت تو نفسمونو

هی عطسه کردیم....هیچی دیگه مجبور شدیم بریم تو پاسازا تا ازین هوای مسخره دور باشیم الکی وقت بگذرونیم....

منم که زود باید میمومدم خونه....هیچی دیگه خیلی بد بود باید زود ازش جدا میشدم خیلی عصبی شدم....خیلی مسخرس

 

واسه اون مطلبه رمزیه ک باز نمیشه نمدونم چکنم....



نظرات شما عزیزان:

نیکی
ساعت15:15---1 ارديبهشت 1392
سلااااااااااام حتما حتما حتما
ب وبلاگ عاشقونه منم سربزن
خوشحال میشم وبلاگتم دیگه حرف ندااااااااااااااره


الهه
ساعت20:12---31 فروردين 1392
ايشالا تا ابد كنار هم باشين.هيچ خروس بي محلي حتي هوا مزاحم نشه

الهه
ساعت20:11---31 فروردين 1392
قربونت برم.من چند بار نوشتم كه فقط خصوصيا رمزي هستن.اگه به يه دوستم بدم.به همه ميدم.در ضمن بعضيا كه عمومي هم هستن بعد چند هفته خصوصي ميشن.دليلش اينه كه دلم نميخواست كسي بخاطر رمز از دستم ناراحت شه.

الهه
ساعت20:08---31 فروردين 1392
فرزانه جونيم لوكس بلاگ يادم رفته.ولي ميدونم تو همون قسمت كه مينويسي،تو منوي ابزارش يه علامت زنجير داره ا.اون همون پيوست لينك بايد باشه.تازه موس رو روش ببري مينويسه پيوست لينك.اونو بزن.بعد آدرس عكستو توش بذار.به همين راحتي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,| 10:24|من|

MiSs-A